درب اتوماتیک صنعتی

درب اتوماتیک صنعتی به درب هایی گفته می شود که دو ناحیه را به کمک عایق های گرمایی و صوتی از هم جدا می کند و معمولاً  برای سوله ها ،کارخانه ها، انبارها، هتل ها، بیمارستان ها و درب های آتش نشانی از آن استفاده می شود. این نوع درب ها به رفت و آمد پرسنل در داخل ساختمان ها کمک می کنند و در عین حال از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند. درب اتوماتیک صنعتی به عنوان یک عنصر اصلی در بیشتر ساختمان های اداری و تولیدی عمل می کند و به همین خاطر باید بر اساس نیاز و شرایط کاری انتخاب شود. در کارخانه ها و سایر بخش های صنعتی به دلیل انتقال مداوم کالاهای بزرگ، وجود این نوع درب ها ضروری به نظر می رسد و به صاحبان کسب وکارها کمک می کند کالاها و اجناس بزرگ را راحت تر منتقل کنند و در عین حال در انرژی مصرفی شان صرفه جویی کنند. انواع مختلفی از درب های صنعتی در بازار موجود است که هر کدام از آن ها کارکرد خاص خود را دارند. برای اینکه انتخاب خوب و دقیقی داشته باشیم باید با عملکردشان آشنا باشیم و بتوانیم تفاوت آن ها را به خوبی درک کنیم.

کرکره برقی صنعتی اوستادر
برای درخواست مشاوره در مورد محصولات اوستادر با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با اوستا در و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

درب اتوماتیک صنعتی

مطالبی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

درب اتوماتیک صنعتی

گالری تصاویر درب اتوماتیک صنعتی اوستادر

 چگونه یک درب اتوماتیک صنعتی انتخاب کنیم؟

 

برای اینکه بتوانید درب اتوماتیک صنعتی درستی را انتخاب کنید باید قبل از هر چیزی چند سوال مهم از خود بپرسید. قرار است این درب را داخل کارخانه یا شرکت نصب کنیم؟ می خواهیم از آن در فضای بیرونی محل کارمان استفاده کنیم؟ بعد از اینکه پاسخ این دو سوال را دادید باید محیط کاری و جایی که قرار است درب اتوماتیک نصب شود را هم به خوبی بشناسید.

این موضوع به شما کمک می کند موادی که درب صنعتی از آن ساخته شده است را تشخیص دهید و بدانید چه نوع دربی با چه نوع ماده ای می تواند برطرف کننده نیازهایتان باشد. برخی از درب ها  همچون درب آهنی صنعتی از جنس استیل هستند و در محیط هایی استفاده می شوند که خطر دزدی در آن ها بالاست. البته هستند درب های اتوماتیکی که از جنس وینیل یا آلومینیوم ساخته می شوند.  اگر تصمیم گرفته اید درب صنعتی اتوماتیک برای محل کارتان خریداری کنید در نظر گرفتن معیارهای زیر می تواند کمک تان انتخاب بهتری داشته باشید:

  • درب چگونه باز می شود: درب صنعتی معمولاً به شیوه های مختلفی باز می شوند. برخی از این درب ها به سمت بالا باز می شوند و برخی هایشان به چپ یا راست حرکت می کنند. برای اینکه مطمئن شوید حمل و نقل کالاها به محل کارتان به درستی انجام می شود و مشکلی در باز شدن درب نخواهید داشت باید نحوه باز شدن آن را به درستی تشخیص دهید. فضایی که قرار است درب اتوماتیک شما در آن نصب شود نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • نوع کنترل: معیار دیگری که به هنگام خرید درب های صنعتی اتوماتیک باید مدنظر داشته باشید نحوه کنترل این درهاست. دوست دارید آن را از راه دور کنترل کنید یا ترجیح می دهید با دست تان بازش کنید؟ پاسخ به این سوال هم می تواند خرید بهتری برایتان به ارمغان بیاورد.
  • اندازه درب: هیچ چیز بدتر از این نیست که بودجه ای را برای خرید درب اتوماتیک صنعتی هزینه کنید و در نهایت نتوانید به درستی از آن بهره ببرید. بسته به محلی که قرار است درب تان را نصب کنید اندازه مناسبی را انتخاب نمایید.

برخی از درب صنعتی “industrial doors” به زیبایی ساختمان تان هم می افزایند. چوب و شیشه از جمله عناصر پرکاربرد در ساخت درب صنعتی محسوب می شوند.