درب اتوماتیک گردان چه نوع دربی است:

درب اتوماتیک گردان یکی از انواع درب های زیبا و لاکچری درب اتوماتیک است.که با حرکت دورانی باز و بسته می شود این درب ها معمولاً در مکان های پر تردد نصب می شود.

درب اتوماتیک گردان 

معمولاً از سه یا چهار در تشکیل می شود که بر روی یک محور مرکزی آویزان شده و حول یک محور عمودی در داخل یک محفظه ی استوانه ای می چرخند.

برای استفاده از درب اتوماتیک گردان اوستادر فرد وارد محفظه بین دو درب می شود و سپس در حالی که همگام با درها حرکت می کند به سمت خروجی مورد نظر حرکت می کند.

درب اتوماتیک گردان یک نوع درب چرخشی است که به صورت مستمر چرخش می کند و افراد می توانند از آن به داخل یا خارج شوند.

درب اتوماتیک گردان

معمولاً از لوازم مکانیکی یا الکتریکی برای چرخش استفاده می کند و در محل های با جریان تردد بالا مانند ورودی ساختمان ، هتل ها یامراکز خرید نصب می شود.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات اوستادربا ما در ارتباط باشید

درصورت تماس با اوستا دُر و یا ثبت اطلاعات خود در سریعترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

درب اتوماتیک

مطالبی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

درب اتوماتیک گردان

نمونه پروژه های درب اتوماتیک گردان اوستا دُر

آشنایی با درب اتوماتیک گردان و مزیت های آن

درب اتوماتیک گردان اوستادر

درب ها در اشکال و اندازه های مختلف از درب های کشویی و تاب دار گرفته تا درب های اتوماتیک گردان وجود دارند.

اماهمه ی آن ها یک هدف اساسی را دنبال می کنند:

ایجاد یک مانع بین دو فضاو درحالی درهای گردان ممکن است به عنوان یک لوکس دیده شوند،اما در واقع یک راه حل کاربردی و مقرون به مصرفه برای بسیاری از وسایل هستند.

صدای کوبیده شدن در خوشایند نیست و می تواند باعث ترس شما شود.بعضی از افراد قدرت خود را نمی دانند و می توانند درهای سنتی را بدون معنی به هم بکوبند.

بادهای شدید همچنین می تواند درها را مجبور به باز و بسته شدن آنها کند.خوشحال کننده است که درهای گردان را نمی توان به هم زد.

درهای گردان به آرامی در یک دایره می چرخند بدون اینکه هیچ جسمی مانع حرکت شود.بنابراین صدای کوبیدن درها را تجربه نمی کنید که مطمئناً در مکان های کاری یا مکانی که در فضای آرام است.

گذرگاه ورود و خروج درب اتوماتیک گردان

در مکان هایی با تردد بالا شما قطعاًدوست ندارید در ترافیک در بمانید.درهای گردان این مزیت را دارند که در یک زمان به چهار یا پنج نفر اجازه ی ورود و خروج دهد

درب اتوماتیک گردان

یا ریولوینگ یک سیستم درب چرخشی است که با قرار گرفتندر یک پایه محوری، به دور خود چرخیده وافراد میتوانند از آن عبور کنند. این درب با چرخش مداوم خود، اجازه ورود و خروج را برای افراد فراهم می کند.