درب پارکینگی هیدرولیکی

درب پارکینگی هیدرولیکی چیست؟

درب پارکینگی هیدرولیکی یک سیستم جابه جایی خودکار است که با استفاده از قدرت هیدرولیک ، درب یا حاشیه پارکینگ را باز و بسته می کند.

این سیستم معمولاً در اماکنی که فضای پارکینگ محدود است ، به منظور بهره وری بیشتر از فضای پارکینگ استفاده می شود.

اوستادر آماده ی ارائه ی بهترین خدمات در زمینه ی درب های اتوماتیک هست.

 

درب پارکینگی هیدرولیکی

 

عملکرد درب پارکینگ هیدرولیک

همانطور که گفتیم درب های هیدرولیک، اولین درب های تولید شده هستند و به دلیل اینکه، آن ها با استفاده از فشار روغن کار می کنند، می توانید مطمئن باشید که هیچ مشکلی مانند گرم شدن بیش از حد موتور درب برایشان به وجود نمی آید. در انواع درب های پارکینگی هیدرولیک، این عدم گرمایش موتور باعث می شود درب به مرور زمان کمتر مستهلک شود و در دراز مدت هزینه ها را کاهش دهد. درب های هیدرولیک معمولا درب های قدرتمند و بادوامی هستند و اغلب در مکان هایی با تردد عمومی زیاد استفاده می شوند. البته این درب ها علاوه بر اماکن عمومی، در ساختمان های مسکونی نیز استفاده می شوند؛ اما از آنجایی که پر هزینه هستند، افرادی که محدودیت بودجه ندارند این درب ها را می سازند.

ویژگی درب های هیدرولیک

در نظر داشته باشید که درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک باید ماهانه چک شود، اما می توان گفت در دراز مدت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود؛ زیرا تا سال ها نیازی به تعمیر درب اتوماتیک نخواهید داشت. یکی دیگر از مزایای استفاده از درب های هیدرولیک این است که می توان آن ها را به صورت دستی در هنگام قطع برق جابه جا کرد، زیرا اغلب به یک کلید آزاد کننده مجهز هستند. علاوه بر این، برای ایجاد امنیت بیشتر این درب ها می توان قفل برقی را روی آنها نصب کرد. به طور کلی درب های هیدرولیک، برای استفاده در درب های سنگین و عریض مناسب هستند. همچنین می توان از این نوع جک ها در مکان هایی که دمای هوا کمتر از حد معمول است، بدون مشکل استفاده کرد.

فروش مارک های درب پارکینگی هیدرولیک

برندهای مختلفی اعم از ایرانی و خارجی در زمینه ساخت و فروش درب اتوماتیک پارکینگ هیدرولیک فعالیت دارند. البته این را هم باید در نظر داشته باشید که تولید این درب ها به دلیل هزینه های بالا ممکن است توسط همه برندها انجام نشود. اما برندهای داخلی و خارجی زیادی وجود دارند که درب اتوماتیک شیشه ای را با کیفیت بالایی به فروش می رسانند. برندهای معروف و معتبر ایرانی مانند: سیماران، پویا در، سوپر لایف، بتا و موارد دیگر و همچنین برندهای خارجی فعال در این زمینه همانند: Protco، BFT، Fak یا برند آلمانی زومر در این زمینه فعال هستند. شما می توانید با توجه به بودجه در دسترس خود و همچنین با در نظر گرفتن عوامل دیگری همچون: کیفیت، کارایی، دوام، محصول درب مورد نظر خود را خریداری کنید.