درب اتوماتیک لولایی شیشه ای

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای (سویینگ):درب اتوماتیک سویینگ اوستا دُر یک درب شیشه ای لولایی است که به دلیل وجود اپراتور ،موتور و سنسورهای چشمی به جای باز و بسته شدن با دست با کمک سنسورها به صورت اتوماتیک حول محور لولا باز و بسته می شود. درب سویینگ به جای استفاده از ریل برای باز و بسته شدن ،از یک سیستم با همان حالت لولایی استفاده می گردد. به همین دلیل است که به درب سویینگ درب لولایی نیز گفته می شود.

برای درخواست مشاوره در مورد محصولات اوستادُر با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با اوستا دُر و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

مطالبی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

گالری تصاویر درب اتوماتیک لولایی شیشه ای اوستا دُر

ویژگی های درب  اتوماتیک لولایی شیشه ای (سوئینگ)

از خاص ترین نوع درب های اتوماتیک اوستا دُر درب های سویینگ می باشد که با استفاده از یک اپراتور کوچک وبازوی گردان قابلیت این را دارا می باشد که تمامی درب های ورودی اتاق ها وسالن ها را که به صورت دستی باز و بسته می شودرا به یک درب برقی تمام اتوماتیک تبدیل نماید .
دراین مدل از درب ها به جای باز و بسته کردن درب با دست با استفاده از سنسور چشمی یا پوش باتن یا اکسز کنترل درب باز و بسته می شود.
بازه ی قدرت در این سیستم ها بسیار متنوع بوده و این امکان را می دهد که درب های تک لنگه را از جنس چوب ویا فلز و از وزن 20تا 100کیلوگرم را به سمت داخل یا بیرون باز و بسته نماید.
برای نصب این مدل از درب ها نیاز به تخریب و نصب شاسی نمی باشدو اپراتور بر روی شاسی بالای درب نصب شده قابل اجرا می باشد.
بیشترین مورد مصرف اتاق های مدیران ودرب های ورودی هوم آفیس می باشد.

از مهترین ویژگی های درب اتوماتیک لولایی شیشه ای (سویینگ) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

•عملکرد نرم و روان و ایمنی بالا

•باز و بسته شدن آن ها کاملا بی صدا انجام می شود.

•مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

•عدم استفاده از فضای زیاد برای نصب و استفاده ی حداکثری از فضا

•کاهش تماس دست با درب و جلوگیری از انتشار میکروب ها از طریق سطوح

درب اتوماتیک سویینگ با اینکه یکی از پرکاربردترین نوع درب های اتوماتیک است اما هزینه ی خرید آن نسبت به دیگر درب های اتومات بسیار کمتر است

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای (سویینگ )نسبت به دیگر درب ها عملکرد بسیار ساده تری دارد

این نوع درب ها از تجهیزاتی مثل موتور ،بازوی متحرک،اپراتور،سنسور چشمیو قفل الکترومکانیکال استفاده می کند و انرژی خود را برای حرکت از برق می گیرد.
درب سویینگ اوستا دُر در انواع یک لنگه و دولنگه قابل سفارش است.این نوع درب برای مکان هایی با عرض ورودی کم گزینه ی بسیار مناسبی است.