درب قوسی یا نیم دایره(curve)

درب قوسی یا کرو به درب های منحنی گفته می شود،که به شکل نیم دایره است.این نوع درب ها زیایی خاصی برخوردار هستند.در واقع درب کرو همان درب اسلایدینگ است ولی با ریل و شیشه های منحنی.این نوع درب بیشترین عرض بازشو را دارد.

اوستادر با استفاده از بهترین برند ها  و با کیفیت ترین قطعات و اپراتور درب های قوسی (کرو) بسیار زیبایی را تولید نموده است.

درب کرو
برای درخواست مشاوره در مورد محصولات اوستادُر با ما در ارتباط باشید.

در صورت تماس با اوستادر و یا ثبت اطلاعات خود در سریع ترین زمان کارشناسان ما با شما تماس گرفته و برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

مطالبی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

نمونه پروژه های اجرا شده درب اتوماتیک قوسی یا کرو اوستادر

مزایای درب کرو یا قوسی

درب های قوسی یا کرو اوستا در مزایای مختلفی دارند ازجمله:

طراحی زیبا:این نوع درب ها به دلیل شکل هندسی خاص خود،ظاهری زیبا و منحصر به فرد دارند و می توانند جلوه ویژه ای به فضا افزایش دهند.

تنوع استفاده:این نوع درب ها معمولاً در مکان های مختلفی از جمله ورودی ها ، فضاهای داخلی یا خارجی مورد استفاده قرار می گیرند و تنوع زیادی در استفاده آن ها وجود دارد.

آرایش محیط:از آنجا که این درب ها اغلب به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز در نظر گرفته می شود،می توانند به آرایش و زیباییی محیط کمک کنند.

با این ویژگی ها ، این نوع درب ها می توانند گزینه ی جذابی برای مکان های مختلف باشند.

معایب درب های قوسی یا کرو(نیم دایره)

درب های قوسی علاوه بر زیبایی دوچندان دارای معایبی نیز می باشد:

هزینه ی بالا:ساخت ونصب درب های نیم دایره ،به دلیل پیچدگی طراحی و ساخت،نسبت به دیگر مدل های درب های اتوماتیک شیشه ای هزینه ی بیشتری دارد.

عدم مطابقت با هر نوع معماری:درب های کرو ممکن است با برخی سبک های معماری به خوبی سازگار نباشدو در برخی مواقع زیبایی محیط را تخریب کند.

نیاز به فضای بیشتر:نصب درب قوسی نیاز به فضای بیشتری نسبت به درب های مستطیلی دارد.

مشکلات عملکردی:برخی از درب های قوسی به دلیل مشکلات فنی یا عدم تنظیم صحیح ، برای کاربران مشکل ایجاد کند.

هر چند که این موارد معایبی هستند که در اینجا ذکر شد ، اما تصمیم بر اساس نیازها و سلیقه های خاص هر فرد و محیط استفاده گیرنده می باشد.