تعمیر و سرویس درب ریلی

اگر شما نیاز به خدمات تعمیر و سرویس درب ریلی دارید ، با فشردن دکمه ی زیر و تماس با تعمیرکاران مجرب ما در کوتاهترین زمان مشکل شما را برطرف می کنند.با  پیشرفت زندگی بشر و مدرن شدن نوع زندگی های امروزی شاهد استفاده بیشتر مردم از انواع درب های اتوماتیک پارکینگی و ریلی هستیم. در این میان نیاز به تعمیرکار و متخصص مجرب نیز به خوبی مشهود است.تیم تکنسین اوستادر همگی با سال ها تجربه وتخصص در خدمت شما عزیزان هستند تا مشکلات شما را با کم ترین قیمت و در کوتاهترین زمان برطرف کنند.

پس در صورت نیاز سریعاً باما تماس بگیرید.

 

تعمیر و سرویس درب ریلی

فرم درخواست آنلاین و مشاوره رایگان اوستادر

تعمیر درب پارکینگ

تعمیر و سرویس درب ریلی

برای تعمیر و سرویس درب ریلی چه کنیم؟

اگر درب ریلی اتوماتیک شما دچار اشکال و نقص فنی شد ابتدا چند مورد را به شما میگوییم تا آن ها را امتحان کنید شاید مشکلتان برطرف شد و دیگر نیاز به تعمیرکار نداشتید :

1-بررسی اتصالات و یراق آلات درب ریلی

2-تعویض باطری ریموت

3-رفع موانع در مسیر حرکت ریل های درب

4-بررسی کلید خلاص

5-بررسی فیوز وقتی با زدن ریموت کنترل درب ریلی باز نمی شود.

6-بررسی عملکرد جک درب ریلی

اگر تمام این موارد را بررسی کردید و باز مشکل داشتید باید با یک متخصص حرفه ای تماس بگیرید.

از کجا بفهمیم درب ریلی ما نیاز به تعمیر دارد؟

اکثر مواقع ایرادات در درب ریلی یا در ریل دنده شانه ای به وجود می آید یا در قسمت چرخ دنده های گیربکس متصل به موتور با گیریس

مورد اول ایراد در دنده شانه ای:اکثر مواقع شکستگی در دنده های ریل شانه ای بر اثر مرغوب نبودن جنس ریل شانه ای یا بر اثر سرویس نکردن به موقع ریل های دنده شانه ای با گیریس ،
دچار شکستگی یا ساییده شدن دنده ها می شود، که هنگام باز نمودن درب باعث رد کردن دنده ها و باز نکردن درب می شود.
هنگام باز نمودن درب صدای ناهنجار (تق تق ) شنیده می شود بررسی شود اگر ایراد در قسمت ریل های دنده شانه ای نبود بدون شک ایراد در قسمت گیربکس موتور بوده
که دنده های گیربکس خورد شده و در مکانیزم درب خلل ایجاد می کند که این امر دو دلیل دارد :
یکی سرویس نکردن به موقع موتور و گیربکس و یا هنگام بسته شدن درب مانعی جلوی درب یا مسیر ریل بوده که باعث فشار آمدن به موتور و خورد شدن دنده های گیربکس شده.
درب باز بماند و دیگر بسته نشود و یا سیستم آن قاطی کرده باشد و به طور خودکار باز و بسته شود.

در بعضی مواقع ممکن است موتور دستگاه دچار مشکل شده باشد .در این مواقع موتور ممکن است بیش از حد داغ کند و یا صدای بدی بدهد

که این امر ممکن است به دلیل خشک شدن بلبرینگ ها باشد .اگر موتور از کار افتاده باشد ممکن است علت آن قطعی سیم های موتور باشد ، که در تمام این موارد بهتر است با یک کارشناس خبره و کاربلد تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کند.

علل خرابی درب ریلی چه می تواند باشد؟


خرابی درب ریلی ممکن است است به دلیل عوامل گوناگونی اتفاق بیافتد.برخی از این علل ممکن است شامل موارد زیر شود:


گرفتگی یا آلودگی ریل : ورود گرد و غبار، خاک، یا سایر ذرات به ریل می تواند باعث گرفتگی و اختلال در حرکت صحیح درب شود.


لرزش یا لرزه ها: لرزش های ناشی از عوامل مختلف مانند زلزله،ترکیدگی های ساختمانی، یا ارتعاش های ناشی از ماشین آلات می توانند باعث خرابی در ریل و سیستم حرکت باشند.


کاهش روانکاری: کاهش یا از دست دادن روانکاری مواد مربوط به حرکت درب مانند روغن و گریس می تواند به خرابی در راهنمای ریل و مکانیسم حرکت منجر شود.


خرابی در قطعات مکانیکی:خرابی در قطعات مکانیکی مانند قفل ها، بلبرینگ ها یا قطعات متحرک می تواند باعث مشکلات در حرکت باز و بسته شدن درب گردد.


نصب نادرست یا فرسودگی مواد ساختاری:نصب نادرست درب یا فرسودگی مواد ساختاری همچون فلزات، بتن یا سازه های دیگر می توانند به کاهش استحکام و پایداری درب منجر شوند.


مشکلات درسیستم برقی: خرابی در سیستم برقی که مسئول کنترل و حرکت درب است، ممکن است به مشکلات در عملکرد آن منجر شود.


بررسی دوره ای، نگهداری منظم، و رفع مشکلات به موقع می تواند از خرابی های احتمالی جلوگیری کند و عمر مفید درب ریلی را افزایش دهد.