تعمیر و سرویس کرکره برقی

اگر شما نیاز به خدمات تعمیر و سرویس کرکره برقی دارید ، با فشردن دکمه ی زیر و تماس با تعمیرکاران مجرب ما در کوتاهترین زمان مشکل شما را برطرف می کنند.با  پیشرفت زندگی بشر و مدرن شدن نوع زندگی های امروزی شاهد استفاده بیشتر مردم از انواع درب های اتوماتیک پارکینگی و کرکره برقی هستیم. در این میان نیاز به تعمیرکار و متخصص مجرب نیز به خوبی مشهود است.تیم تکنسین اوستادر همگی با سال ها تجربه وتخصص در خدمت شما عزیزان هستند تا مشکلات شما را با کم ترین قیمت و در کوتاهترین زمان برطرف کنند.

پس در صورت نیاز سریعاً باما تماس بگیرید.

 

تعمیر و سرویس درب ریلی
تعمیر درب پارکینگ

تعمیر و سرویس کرکره برقی

برای تعمیر و سرویس کرکره برقی چه کاری باید انجام دهیم؟

نگهداری و تعمیر کرکره برقی بهترین راه برای کاهش هزینه ها و جلوگیری از خرابی کرکره برقی است.با سردتر شدن هوا موتور کرکره برقی و همچنین جک و فنر کرکره برقی سخت تر کار می کند.بنابراین شما به علت شرایط تغییر فصل نیاز به سرویس دوره ای کرکره ها دارید تا در همان سرعتی کار کنند که در فصل گرما حرکت می کردند.

آموزش نگهداری ، تعمیر و سرویس  کرکره برقی:

روغن کاری کرکره برقی

ساده ترین کاری که هر شخصی می تواند آن را انجام دهد روغن کاری کرکره برقی روی قطعات متحرک کرکره برقی است.نکته مهم در روغن کاری این است که تمام قطعات متحرک کرکره برقی به روغن یکسان نیاز ندارند.برای انجام روغن کاری کرکره برقی حتماً در نظر داشته باشید که بلبرینگ ها، فنرها و لولا ها را روغن کاری کنید. با انجام روغن کاری به موقع و در زمان مناسب می توانید تا حد زیادی از خراب شدن زود هنگام تیغه های کرکره برقی پیشگیری کنید و طول عمر این محصول را بیشتر کنید.

دلیل اصلی روغن کاری کرکره برقی این است که فشاری که موتور کرکره در حین بالا و پایین آمدن تیغه ها تحمل می کند را کم کنید.به این ترتیب تیغه ها راحت تر می توانند تحرک داشته باشند و از ایجاد صدای ناهنجار تیغه ها پیشگیری می کنید.

نکته مهم اینجاست که ما همیشه توصیه می کنیم از گریس به جای روغن استفاده نکنید.گریس از ورود رطوبت به داخل جلوگیری میکند ولی خاصیت روغن را از بین می برد و باعث حل شدن روغن در خود می شود و در ضمن گرد و غبار و کثیفی بسیاری را به خود جذب می کند.

روغن مناسب برای روغن کاری کرکره برقی

روغن لیتیوم سفید،اسپری سیلیکون که در تمام فروشگاه های لوازم ساختمانی یافت می شود می توانید استفاده کنید.

تراز کردن کرکره برقی

تراز نبودن کرکره برقی شما باعث اضافه شدن فشار اضافی بر روی موتور کرکره می شود، چون در هنگام باز شدن نمی تواند وزن یکسانی را بر روی فنر و جک های کرکره تقسیم کند.ادامه پیدا کردن این مشکل باعث می شود به مرور زمان موتور کرکره خراب شود و از کار بیفتد.

اگر می خواهید بدانید که کرکره برقی تراز است ، باید درب را به صورت کامل ببندید. اگر به اپراتور متصل است ، آن را کشیده و بندی که به اهرم متصل است را رها کنید. هنگامی که درب تا نیمه بالا برده شود ، اگر در همان حالت باقی ماند و با سرعت به سمت پایین بازنگشت می توان گفت که کرکره برقی در حالتی خوب و متعادلی قرار دارد.

در صورتی که کرکره برقی تراز نیست، خود دست به کار نشوید. این یک کار تخصصی است و نیاز است که ایمنی های لازم در این خصوص رعایت شود زیرا کرکره های برقی دارای وزن زیادی هستند و در صورتی که بدون تخصص و تجربه دست به این کار بزنید به مساله خواهید خورد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که با اوستادر تماس گرفته و درخواست کارشناس حرفه ای نموده و به عبارتی کار را به کاردان بسپارید.

علل خرابی کرکره برقی چه می تواند باشد؟

اگر کرکره برقی شما به درستی کار نمی کند می تواند چند علت داشته باشد که باهم بررسی میکنیم:

خرابی سنسور چشمی:

سنسور چشمی در کرکره برقی کمک می کند تا افراد متفرقه وارد ملک شخصی شما نشوند.اگر برای بسته شدن کرکره دکمه را زدید و بسته نشد با استفاده از یک پارچه تمیز سنسورهای چشمی را تمیز کرده تا به تشخیص موانع سنسور کمک بیشتری کنید.

تمام شدن باتری ریموت کرکره برقی

اگر دیدید کرکره برقی شما کار نمی کند ابتدا باتری های آن را چک کرده و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.

شکستن فنر کرکره برقی:

در صورتی که کرکره برقی بالا یاپایین نمی رود و ریموت آن سالم است به احتمال زیاد پیچ فنر آن شکسته است.اگر این قطعه شکسته باشد موتور قدرت کافی برای بلند کردن کرکره برقی را ندارد برای رفع مشکل شکستن فنر کرکره برقی می توانید با کارشناسان اوستادر تماس بگیرید.

عدم تنظیم حد پایین و بالای کرکره برقی

بیشتر کرکره های برقی اجازه می دهند تا شما حد بالا و پایینی را برای حرکت کرکره تنظیم کنید. ممکن است نیاز باشد این حدود را مجدداً تنظیم کنید تا کرکره به درستی عمل کند.

داغ شدن بیش از حد موتور:

ممکن است به خاطر استفاده ی مکرر از کرکره موتور کرکره بیش از حد گرم شود واز کار بیفتد.اگر علت خرابی کرکره برقی داغ شدن موتور باشد باید موتور را چند دقیقه خاموش کنید تا استراحت کندو خنک شود.

از آنجا که کرکره برقی حفظ امنیت در هر ساختمان و فروشگاهی را دارد بهتر است برای تعمیر و سرویس کرکره برقی از شرکت های معتبر که تکنسین های حرفه ای و مطمئن را دارند استفاده کنید.

ما توانسته ایم همه مدل های موتور های موتور های کرکره اتوماتیک و تیغه های مختلف را تعمیر و سرویس کنیم.

اوستادر با گذشت سال ها تجربه و خدمات مطلوبی که در زمینه تعمیر و سرویس کرکره برقی ارائه داده توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کرده و همیشه تامین قطعات و خدمات با کیفیت را الویت کاری خود قرار داده است.

  •  درب کرکره برقی بالا نمی رود

عدم بالا رفتن درب کرکره برقی یکی از رایج ترین مسائلی است که با آن مواجه می شوید که باعث می شود باز مانده یا بسته نشود. این موضوع ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد در میان آن ها می توان به ایرادی است که در متصل شدن کرکره به برق ایجاد شده باشد. این امکان وجود دارد که سیم های برق یا فیوز درکرکره ، از اتصالات خود دچار خرابی شده باشند. برای این موضوع می توانید اتصال به برق را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این قسمت به درستی کار می کند.

  • تعمیر شفت ، فنر کرکره برقی

نقش شفت در کرکره برقی این است که رول کرکره را به خوبی نگاه دارد و در صورتی که دچار خرابی شود، عملکرد کرکره برقی را نیز مختل می نماید. ساختار شفت از فولاد است تا مقاومت لازم را برای نقشی که بر عهده دارد داشته باشد. محل نصب شفت در بالاترین قسمت درب کرکره برقی می باشد که با چرخش موتور ، تنظیم خواهد شد.

این قطعه را می توان در اندازه های متفاوتی در بازار مشاهده نمود که مطابق با نوع موتور برای کرکره برقی انتخاب می شود. به عنوان مثال موتورهای ساید که دارای قدرت بسیار بالایی هستند از شفت با سایز یازده استفاده می کنند در صورتی که برای موتورهای توبلار می توان از سایز هشت در شفت استفاده نمود. در صورتی که شفت دچار خرابی شود می بایست آن را تعویض نمود. برای تعویض قطعات می توانید با بخش فروش شرکت اوستادر تماس بگیرید.

  • تعمیر اندکپ کرکره برقی

از دیگر قطعات بسیار حساس در کرکره برقی اندکپ ها است که وظیفه ی آن به حرکت و گردش درآوردن شفت می باشد. این قطعه رابط و اتصال بین بلبرینگ و صفحه پلیت در کرکره برقی می باشد که در صورتی که دچار خرابی شود می توان آنرا تعمیر یا تعویض نمود. خرابی اندکپ می تواند در رول شدن تیغه کرکره برقی ، اختلال ایجاد نماید.